ח"כ הרצוג: "תיקון חוק השוויון בנטל נובע מקומבינה, לא מאידיאולוגיה"

ישראל פריי 1 Comment on ח"כ הרצוג: "תיקון חוק השוויון בנטל נובע מקומבינה, לא מאידיאולוגיה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג התראיין הערב ל"מהדורה המרכזית" אצל אבי מימרן, וביטא התנגדות נחרצת נגד העברת התקציב ומדיניות הממשלה: אנחנו ננהל יום וחצי של הצבעות על 32 אלף סעיפים, נדרוש שכל החכי"ם יהיו במליאה, טעות קטנה של הקואליציה, התקציב לא יעבור ואנחנו בבחירות".

הרצוג הביע תמיכה בקמפיין שמובילה עיריית ירושלים נגד משרד האוצר: "לקחתי את כל סיעת ה"מחנה הציוני" לסיור בשוק מחנה יהודה להזדהות עם העסקים הקטנים. הממשלה הזאת החליטה לבזבז כסף על ישובים בודדים מחוץ לגושי ההתיישבות, במקום על בירת ישראל. האם ממשלת ישראל עושה משהו למען ירושלים?! אני לא נכנס לפוליטיקה של העירייה שם, אך כל מי שרוממות ירושלים בגרונו עושה הכל כדי לא לחזק אותה".

על המצב הביטחוני אמר יו"ר האופוזיציה: "יש צעדים שננקטים ברמה האופרטיבית שהם בסדר ושאנחנו תומכים בהם, אבל אנחנו במצב שמחייב שינוי תודעתי עמוק, בד בבד עם הלחימה בטרור צריך ליזום צעדים להיפרדות מהפלסטינים, אם נישאר במצב הנוכחי, הגיהנום שאנחנו רואים בירושלים יכול להיות בכל הארץ. יש הזדמנות נדירה לכרות ברית עם מדינות מתונות באזור, לשמור על גושי ההתיישבות, ולהיפרד מהפלסטינים".

כשנשאל האם הוא תומך בהחלטה להוצאת הפלג הצפוני האיסלאמי מחוץ לחוק, ענה הרצוג: "בהחלט אני תומך, טוב שהוציאו, והייתי רוצה גם להוציא את ארגון להב"ה אל מחוץ לחוק. הדמוקרטיה מאוימת משני הצדדים, מה ההבדל?! בגזענות?! בערעור בין בני האדם לארץ?! להלביש את נשיא המדינה במדים נאציים, יש כאן איום על אושיות קיומה של המדינה".

כהמשך לדבריו על ארגון להב"ה, הוא מתח ביקורת על חוסר מציאת האשמים בשרפת בית משפחת דוואשה בדומא: "אני יודע שיש מעשים, ואני יודע שהמערכת יודעת שיש אשמים, שואל אותך, איך אדם אובייקטיבי יכול לקבל את זה שכל אירוע ביטחוני בתקופה האחרונה פוענח תוך ימים, ורק דומא לא?".

על התנגדות מפלגתו לחוק הגיוס אמר הרצוג: "היות שאנחנו לא מאמינים בקומבינות ובעסקאות פוליטיות אפלות, לכן נצביע כחומה בצורה נגד. זה בוודאי לא מאידיאולוגיה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הרצוג אתה לא ראש ממשלה שב באופוזיציה בשקט.